Úvodní strana » Obchodní dovednosti

Obchodní dovednosti

„Miřte na Měsíc, i když se netrefíte, budete mezi hvězdami.“

                                                                                        Mary Kay Ash


V AZ Akademii se specializujeme na tréninky manažerských a obchodních dovedností prostřednictvím osobního růstu. Do našich tréninků jsou implementovány jak naše 20leté zkušenosti z obchodu a managementu nadnárodních společností, tak nejnovější poznatky z oblasti neurovědy, emočních kompetencí, techniky neurolingvistického programování (programování vlastního mozku na úspěch) a mentální tréninky.

V rámci seminářů probíhá i trénink Vámi požadované aktivity a následné vyhodnocení účinnosti. Díky těmto metodám dosahujeme skvělých výsledků, které jsou v případě okamžitého používání, viditelné již po prvních trénincích a jsou dlouhodobé.

Cílem tréninků pro obchodníky je v první řadě pomoci obchodníkům porozumět sám sobě, vlastním cílům, hodnotám a přesvědčením, které tvoří 80% našeho úspěchu v životě i obchodě. Následně naučíme a vytrénujeme Vaše obchodníky v:

  • pochopení fungování vlastního mozku a jeho maximální využití nejenom při tvorbě jmenného seznamu potenciálních klientů
  • účinné akvizici potencionálních zákazníků
  • vedení jednání sklienty, bez napětí strachu a nervozity
  • jak zaujmout klienta žádoucím způsobem a zjistit jeho potřeby a přání
  • porozumění neverbální komunikaci a řeči klientů díky typologii
  • nastavení těla i mysli na dosahování úspěchu v obchodě i životě

Orientační okruhy tréninků

I. Osobnost úspěšného obchodníka

Cíle tréninku: nastavit vnitřní harmonii osobnosti, jako hnacího motoru jednotlivce v týmu, zvýšit sebevědomí, ujasnění si osobní i profesní vize, nastavení akčního plánu k jejímu dosažení, prezentace sebe i společnost.

Orientační program:

  • Sebepoznání, stěžejní ukazatel na cestě k vytyčenému cíli
  • Vnímání vlastní jedinečnosti, posílení sebedůvěry
  • Vize - základ úspěchu obchodníka
  • Nastavení osobní a profesní vize vharmonii svnitřním nastavením obchodníka
  • Strategické a krátkodobé plánování, čeho chce obchodník dosáhnout a jeho stimulace
  • Přesvědčivá prezentace sebe sama, služby a společnosti
  • Akční plán na následující období

Aplikované AZ techniky:

  • Neurologické úrovně
  • Technika Landscape a technika stanovení cíle
  • Kotvení úspěchu

II. Práce skontakty a následné telefonické oslovení potenciálních klientů

Cíle tréninku: implementace principu myšlenkových map nejenom k vytvoření jmenného seznamu potencionálních klientů, vytvoření osobního telefonního skriptu, zvládání námitek, navázání raportu s klienty po telefonu

Orientační program:

  • Myšlenková mapa, moderní nástroj kvytvoření seznamu kontaktů
  • Jak efektivně pracovat s kontakty - jak správně rozdělit a načasovat práci s kontakty
  • Seznam kontaktů a vyčíslení jeho hodnoty
  • Jak pracovat s nevědomím, zásobárnou veškerých zdrojů neomezených možností a jejich využití k dosažení cíle
  • Základní parametry oslovení klientů, jak inspirovat klienta k osobní schůzce
  • Odstranění bloků a napětí obchodníků při telefonickém kontaktu
  • Příprava na námitky volaného: proč přicházejí a jak na ně úspěšně reagovat
  • Akční plán na následující období

Aplikované AZ techniky:

  • Nastavení kreativního a výkonového stavu
  • Naladění se na klienta RAPORT
  • Odstranění napětí, stresů, trémy a ostatních faktorů, které snižují výkon obchodníků

III. Účinné vedení prvního jednání s klienty

Cíle tréninku: zvýšit účinnost komunikace nejenom sám se sebou, s klienty, verbální a neverbální komunikace, vytvoření osobního skriptu jednání s klientem, zvládání námitek, vytvoření prostředí důvěry

Orientační program:

  • Jak získat důvěru u klienta a přizpůsobit prodejní styl způsobu myšlení Vašich klientů
  • Profesionální zjišťování požadavků, potřeb a očekávání klientů
  • Jak na schůzce prezentovat ještě přesvědčivěji a proniknout ke klientovi co nejblíže
  • Jak zjistit nákupní kritéria, co je pro klienta důležité a proč, aby „nás“ nakoupil
  • Maximální naladění se na klienta a vedení schůzky ke spokojenosti obou stran
  • Efektivní čtení řeči těla a reakce na ni
  • Jazykové predikáty zvyšují šanci uspět při telefonním kontaktu
  • Účinné využití znalosti typologie klientů
  • Odstranění nežádoucího chování a limitujících přesvědčení zvyšuje šanci uspět a navázat dlouhodobý vztah s klientem
  • Akční plán na následující období

Aplikované AZ techniky:

  • Komunikační model, filtry vnímání
  • Kotvení klidu, výkonnosti
  • Praktický trénink navázání raportu
  • Technika pozice vnímání

IV. Uzavírací schůzka a její specifika

Cíle tréninku: jak nastavit náladu člověka tak, abych dosáhl nejvyššího výkonu, porozumění klientovým signálům a požadavkům, modelování sebe sama a jedinečnosti nejlepších obchodníků

Orientační program:

  • Účinná prezentace navrhovaného řešení
  • Jak zjistit skutečný záměr námitky a jak se s ní vypořádat
  • Pochopit hlubší motivaci, která řídí proces rozhodování
  • Jak dotáhnout schůzku k úspěšnému konci pomocí motivace a vyjednávání
  • Jak úspěšně povzbudit zákazníka, aby nás doporučil dalším potencionálním klientům
  • Jak si správně říci o kontakty na konkrétní klienty
  • Akční plán na následující období

Aplikované AZ techniky:

  • Technika pozice vnímání - porozumění klientovým potřebám a jeho motivaci uzavřít obchod
  • Nastavení těla a mysli na zvýšení účinnosti schůzky
  • Příprava žádoucího chování na schůzce, nastavení potřebné fyziologie
  • Modelování sebe sama na úspěch, modelování jedinečnosti nejlepších obchodníků

Otevřené kurzy

Momentálně nenabízíme otevřené kurzy. V případě zájmu nás kontaktujte.